ده تکنیک پرکاربرد رسانهای برای فریب مخاطبان
فاطمه حسینی پژوهشگر موسسه مطالعات جهان معاصر از رسانههای خبری انتظار میرود که شهروندان را از رویدادهای جاری در ...
فاطمه حسینی پژوهشگر موسسه مطالعات جهان معاصر از رسانههای خبری انتظار میرود که شهروندان را از رویدادهای جاری در ...
عنوان کارگاه: نظریهها و مکاتب امنیتی؛ درک مفاهیم پایه و پیشرفته امنیت در سطوح ملی و بینالمللی اهداف کارگاه الف) ...
دونالد ترامپ در دور دوم ریاستجمهوری خود با وعدههای بزرگ در عرصه سیاست خارجی وارد کاخ سفید شد، اما پس ...
بهرام رضایی پژوهشگر موسسه مطالعات جهان معاصر در آوریل ۲۰۲۵، حمله مرگبار به گردشگران در کشمیر هند، بار دیگر منطقه ...
عنوان کارگاه: مدیریت استراتژیک در جهان کوانتومی اهداف کارگاه آشنایی با مفاهیم فیزیک کوانتومی و تأثیر آن بر مدیریت استراتژیک، تفکر سیستمی، و ...
احمد پوراحمدی پژوهشگر موسسه مطالعات جهان معاصر مقدمه در دنیای پیچیده و به همپیوسته امروز، پژوهشهای علمی اغلب نیازمند ...
با توجه به تحولات سریع فناوری و تغییرات اجتماعی، آینده مشاغل به یکی از موضوعات داغ و مورد بحث تبدیل ...
پیشبینی مالی (Financial Forecasting) به فرآیند پیشبینی عملکرد مالی آینده یک شرکت بر اساس دادههای تاریخی، روندهای بازار و متغیرهای اقتصادی اشاره ...
عنوان کارگاه: مدیریت کسب و کار در بازارهای متغیر داخلی و سیاستهای مبهم جهانی اهداف کارگاه ارتقای توانایی مدیران در ...
حسام احسانی پژوهشگر موسسه مطالعات جهان معاصر شبیهسازی سیاسی به استفاده از مدلها یا بازنماییهایی اشاره دارد که برای بازآفرینی ...
«موسسه مطالعات جهان معاصر» به عنوان یک نهاد خصوصی با بهرهمندی از پژوهشگران مجرب، اعضاء هیات علمی و اساتید دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی و امكانات وسیع پژوهشی، توانمندیهای فراوانی برای پاسخگویی به نیازهای پژوهشی، آموزشی و مشاورهای نهادها، سازمانها، وزارتخانهها و سایر ارکان دولتی و غیردولتی در بخشهای علوم انسانی دارد.
اطلاعات بیشتر درباره موسسه.
© 2022 موسسه مطالعات جهان معاصر
موسسه مطالعات جهان معاصر