درباره کارگاه:
امروزه ما در عصر برندها زندگی میکنیم و برندسازی به یک ضرورت تبدیل شده است. برندسازی شخصی، تصویری است که افراد جامعه پس از شنیدن نام شما، آن را در ذهن خود پدیدار میکنند. یکی از قدرتمندترین روشها برای کنترل سرنوشت، مدیریت برند شخصی است. به همین دلیل در سالهای اخیر، برندسازی شخصی در زمینههای تجاری موفقیتهای چشمگیری داشته است. این امر باعث شده تا متخصصان و مشاوران سیاسی نیز از این تجربه در برندسازی سیاسی استفاده کنند. بنابراین هم افراد عادی و هم سیاستمداران نیاز به برندسازی شخصی دارند.
برندسازی سیاسی یعنی چگونه یک فرد یا سازمان سیاسی توسط عموم مردم درک شود. برند سیاسی احساس، ادراک و یا تصویری که مردم نسبت به یک سیاستمدار، سازمان سیاسی و یا یک ملت دارند را شامل میشود. همچنین کمک میکند یک اعتماد بین سیاستمداران و مخاطبان به وجود بیاید.
سیاستمداران به برندسازی و لوگو نیاز دارند تا بتوانند رأی دهندگان را متقاعد کنند و به سمت خود بکشانند. در واقع آنها با لوگو یک نمایش تصویری از خود ارائه میدهند که مورد تأیید مخاطبان قرار گیرد. در دنیای امروز، لوگوی انتخاباتی موضوعی است که اکثر سیاستمداران در سراسر جهان از آن استفاده میکنند. بهعنوان مثال: نام سبز برای حزب سیاسی یک کاندیدا به این معنی است که این حزب آزادی خواه است و با طبیعت و محیط زیست رابطهی مستقیم دارد و حامی حفاظت از آن است.
اهمیت برند شخصی سیاسی:
بسیاری از افراد گمان میکنند که برندسازی شخصی برای افراد سرشناس کاربرد دارد، درحالیکه همه مردم دارای برند شخصی هستند. برند شخصی شما میتواند ازنظر حرفهای برای شما حیاتی باشد. این برند نحوه معرفی شما به مخاطبان فعلی و بالقوه است و به شما این امکان را میدهد تا اطمینان حاصل کنید که مردم شما را به روشی که میخواهید، میشناسند. از بسیاری جهات، برند شخصی همان چیزی است که شما را بهیادماندنی میکند. نسل جدید نسبت به تبلیغات بهشدت بیاعتماد هستند. امروزه بسیاری از مردم به تبلیغات و برندهای ایجادکننده آنها اعتماد ندارند. بااینحال، آنها آماده هستند تا به افرادی که احساس میکنند «میشناسند» اعتماد کنند. برند شخصی این فرصت را به شما میدهد تا نقاط قوت و علایق خود را برجستهسازید و به مخاطبان شما کمک میکند که شما را بهتر بشناسند. در موضوع برندسازی شخصی سیاسی، این امر بهویژه در زمان انتخابات مشهود است. درحالیکه بسیاری از مردم به دنبال وعدههای نامزدها در مورد موضوعات مهم هستند، رأیدهندگان دیگر علاقه کمتری به روند کار دارند. در عوض، آنها به نامی که میشناسند، رأی میدهند. جای تعجب نیست که نامزدهایی با برند شخصی قوی، صرفنظر از دیدگاه یا اعتقادات خود، در سیاست موفق میشوند.
کارگاه استراتژیهای برندسازی سیاسی
کارگاه آموزشی استراتژیهای برندسازی سیاسی، مقدمهای در موضوع ساخت برند شخصی سیاسی است و شما میتوانید با شرکت در آن، علاوه بر آشنایی با مفاهیم کلی موضوع برندسازی شخصی، با موضوع تخصصی برندشدن ویژه سیاستمداران نیز آشنا شوید. نکته آخر اینکه شما میتوانید برند شخصی خود را نادیده بگیرید و اجازه دهید خارج از کنترل شما توسعه یابد، یا میتوانید به اصلاح آن بپردازید تا شما را آنگونه که تمایل دارید، به تصویر بکشد. فراموش نکنید که اگر ساخت برند شخصی خود را انجام ندهید، دیگران آن را برای شما خواهند ساخت، منتها به شکلی که برای آنها مفید باشد، نه برای شما.
برای برندسازی شخصی تا ابد فرصت برنامهریزی ندارید. اقدام کنید.
دوره آموزشی به صورت خصوصی برای هر فرد برگزار می شود.
جهت ثبت نام از طریق لینک زیر اقدام نمایید. پس از ثبت نام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی های لازم برای برگزاری جلسات را انجام خواهند داد.