تلفن
پست الکترونیک
بدون نتیجه
مشاهده همه نتایج
دوشنبه, خرداد 26, 1404
  • خانه
    • صفحه اصلی
    • درباره موسسه
    • گزارش فعالیت‌ها
    • اساتید همکار
    • مراکز مطالعاتی و دانشگاهی همکار
    • پژوهشگران موسسه
    • گزارش فعالیت‌ها
    • همکاری با موسسه
    • سوالات متداول
    • ارتباط با ما
    • شبکه های اجتماعی
      • تلگرام
      • اینستاگرام
      • واتساپ
      • آپارات
  • گروه‌های مطالعاتی و اندیشه‌ورز
    • گروه سیاست خارجی ایران
    • گروه مطالعات منطقه ای
    • گروه روندهای جهانی
    • گروه بحران‌پژوهی
    • گروه اقتصاد بین‌الملل
    • گروه آینده‌نگاری استراتژیک
  • آموزشگاه
    • همه
    • آکادمی زبان های خارجی
    • آکادمی مهارت های کاربردی
    • بوت کمپ ها
    • دوره های اموزشی
    • مدرسه آینده‌پژوهی استراتژیک
    • مدرسه روش
    • مدرسه سیاست و روابط بین‌الملل
    • مدرسه شبیه‌سازی سیاستی
    • مدرسه مدیریت کسب و کار

    ترامپ و هاروارد: نقض استقلال دانشگاه و پیامدهای آن بر قدرت نرم آمریکا

    نقش پیش‌بینی در مطالعات آینده‌پژوهی

    ده تکنیک پرکاربرد رسانه‌ای برای فریب مخاطبان

    کارگاه آموزشی «نظریه‌ها و مکاتب امنیتی؛ درک مفاهیم پایه و پیشرفته امنیت در سطوح ملی و بین‌المللی»

    کارگاه آموزشی «مدیریت استراتژیک در جهان کوانتومی»

    عبور از مرزها: رویکردی برای نظریه‌پردازی و طراحی پژوهش در علوم سیاسی

    آنچه در انتظار ماست! نگاهی به آینده مشاغل در افق 2030

    پیش‌بینی مالی: مفهوم، اهمیت و کاربردها در کسب‌وکار

    کارگاه آموزشی «مدیریت کسب و کار در بازارهای متغیر داخلی و سیاست‌های مبهم جهانی»

    • مدرسه سیاست و روابط بین‌الملل
    • مدرسه آینده‌پژوهی استراتژیک
    • مدرسه شبیه‌سازی سیاستی
    • آکادمی مهارت های کاربردی
    • آکادمی زبان انگلیسی
    • بوت کمپ ها
    • مدرسه روش
  • رویدادها
    • نشست های تخصصی
    • همایش‌ها
      • همایش ملی «سیاست خارجی ایران؛ چشم‌انداز آینده»
      • همایش «هم اندیشی نگاه عمیق به بحران اوکراین: فرصت ها و چالش ها»
      • سمینار امنیت ملی ایران و ارمنستان در سایه تهدیدات و مناقشات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای
      • سمینار “معادلات ژئوپلیتیک قفقاز، نقش‌آفرینان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای”
  • رصدگاه
  • فروشگاه
    • دوره های اموزشی
    • محصولات پژوهشی
  • فعالیت‌ها
    • گزارش فعالیت‌ها
  • نشریات
    • ره نگاشت
    • جستارها
    • برآورد
    • ترجمان
    • رهیافت
    • راهبرد
    • هشدار
    • گفتارها
    • بحران پژوهی
    • تحلیل استراتژیک
    • رخدادنگار
    • رهنامه
    • قلمرو
    • مدار
  • خدمات
    • خدمات سازمانی
    • شبکه مشاوره همگام
    • شتابدهنده پیشرو
    • پذیرش و تربیت پژوهشگر
  • خانه
    • صفحه اصلی
    • درباره موسسه
    • گزارش فعالیت‌ها
    • اساتید همکار
    • مراکز مطالعاتی و دانشگاهی همکار
    • پژوهشگران موسسه
    • گزارش فعالیت‌ها
    • همکاری با موسسه
    • سوالات متداول
    • ارتباط با ما
    • شبکه های اجتماعی
      • تلگرام
      • اینستاگرام
      • واتساپ
      • آپارات
  • گروه‌های مطالعاتی و اندیشه‌ورز
    • گروه سیاست خارجی ایران
    • گروه مطالعات منطقه ای
    • گروه روندهای جهانی
    • گروه بحران‌پژوهی
    • گروه اقتصاد بین‌الملل
    • گروه آینده‌نگاری استراتژیک
  • آموزشگاه
    • همه
    • آکادمی زبان های خارجی
    • آکادمی مهارت های کاربردی
    • بوت کمپ ها
    • دوره های اموزشی
    • مدرسه آینده‌پژوهی استراتژیک
    • مدرسه روش
    • مدرسه سیاست و روابط بین‌الملل
    • مدرسه شبیه‌سازی سیاستی
    • مدرسه مدیریت کسب و کار

    ترامپ و هاروارد: نقض استقلال دانشگاه و پیامدهای آن بر قدرت نرم آمریکا

    نقش پیش‌بینی در مطالعات آینده‌پژوهی

    ده تکنیک پرکاربرد رسانه‌ای برای فریب مخاطبان

    کارگاه آموزشی «نظریه‌ها و مکاتب امنیتی؛ درک مفاهیم پایه و پیشرفته امنیت در سطوح ملی و بین‌المللی»

    کارگاه آموزشی «مدیریت استراتژیک در جهان کوانتومی»

    عبور از مرزها: رویکردی برای نظریه‌پردازی و طراحی پژوهش در علوم سیاسی

    آنچه در انتظار ماست! نگاهی به آینده مشاغل در افق 2030

    پیش‌بینی مالی: مفهوم، اهمیت و کاربردها در کسب‌وکار

    کارگاه آموزشی «مدیریت کسب و کار در بازارهای متغیر داخلی و سیاست‌های مبهم جهانی»

    • مدرسه سیاست و روابط بین‌الملل
    • مدرسه آینده‌پژوهی استراتژیک
    • مدرسه شبیه‌سازی سیاستی
    • آکادمی مهارت های کاربردی
    • آکادمی زبان انگلیسی
    • بوت کمپ ها
    • مدرسه روش
  • رویدادها
    • نشست های تخصصی
    • همایش‌ها
      • همایش ملی «سیاست خارجی ایران؛ چشم‌انداز آینده»
      • همایش «هم اندیشی نگاه عمیق به بحران اوکراین: فرصت ها و چالش ها»
      • سمینار امنیت ملی ایران و ارمنستان در سایه تهدیدات و مناقشات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای
      • سمینار “معادلات ژئوپلیتیک قفقاز، نقش‌آفرینان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای”
  • رصدگاه
  • فروشگاه
    • دوره های اموزشی
    • محصولات پژوهشی
  • فعالیت‌ها
    • گزارش فعالیت‌ها
  • نشریات
    • ره نگاشت
    • جستارها
    • برآورد
    • ترجمان
    • رهیافت
    • راهبرد
    • هشدار
    • گفتارها
    • بحران پژوهی
    • تحلیل استراتژیک
    • رخدادنگار
    • رهنامه
    • قلمرو
    • مدار
  • خدمات
    • خدمات سازمانی
    • شبکه مشاوره همگام
    • شتابدهنده پیشرو
    • پذیرش و تربیت پژوهشگر
بدون نتیجه
مشاهده همه نتایج

کارگاه آموزشی «استراتژی‌های برندسازی سیاسی»

درباره کارگاه:

امروزه ما در عصر برندها زندگی می‌کنیم و برندسازی به یک ضرورت تبدیل شده است. برندسازی شخصی، تصویری است که افراد جامعه پس از شنیدن نام شما، آن را در ذهن خود پدیدار می‌کنند. یکی از قدرتمندترین روش‌ها برای کنترل سرنوشت، مدیریت برند شخصی است. به همین دلیل در سال‌های اخیر، برندسازی شخصی در زمینه‌های تجاری موفقیت‌های چشمگیری داشته است. این امر باعث شده تا متخصصان و مشاوران سیاسی نیز از این تجربه در برندسازی سیاسی استفاده کنند. بنابراین هم افراد عادی و هم سیاستمداران نیاز به برندسازی شخصی دارند.

برندسازی سیاسی یعنی چگونه یک فرد یا سازمان سیاسی توسط عموم مردم درک شود. برند سیاسی احساس، ادراک و یا تصویری که مردم نسبت به یک سیاستمدار، سازمان سیاسی و یا یک ملت دارند را شامل می‌شود. همچنین کمک می‌کند یک اعتماد بین سیاستمداران و مخاطبان به وجود بیاید.

سیاستمداران به برندسازی و لوگو نیاز دارند تا بتوانند رأی دهندگان را متقاعد کنند و به سمت خود بکشانند. در واقع آن‌ها با لوگو یک نمایش تصویری از خود ارائه می‌دهند که مورد تأیید مخاطبان قرار گیرد. در دنیای امروز، لوگوی انتخاباتی موضوعی است که اکثر سیاستمداران در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. به‌عنوان مثال: نام سبز برای حزب سیاسی یک کاندیدا به این معنی است که این حزب آزادی‌ خواه است و با طبیعت و محیط زیست رابطه‌ی مستقیم دارد و حامی حفاظت از آن است.

اهمیت برند شخصی سیاسی:

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که برندسازی شخصی برای افراد سرشناس کاربرد دارد، درحالی‌که همه مردم دارای برند شخصی هستند. برند شخصی شما می‌تواند ازنظر حرفه‌ای برای شما حیاتی باشد. این برند نحوه معرفی شما به مخاطبان فعلی و بالقوه است و به شما این امکان را می‌دهد تا اطمینان حاصل کنید که مردم شما را به روشی که می‌خواهید، می‌شناسند. از بسیاری جهات، برند شخصی همان چیزی است که شما را به‌یادماندنی می‌کند. نسل جدید نسبت به تبلیغات به‌شدت بی‌اعتماد هستند. امروزه بسیاری از مردم به تبلیغات و برندهای ایجادکننده آن‌ها اعتماد ندارند. بااین‌حال، آن‌ها آماده هستند تا به افرادی که احساس می‌کنند «می‌شناسند» اعتماد کنند. برند شخصی این فرصت را به شما می‌دهد تا نقاط قوت و علایق خود را برجسته‌سازید و به مخاطبان شما کمک می‌کند که شما را بهتر بشناسند. در موضوع برندسازی شخصی سیاسی، این امر به‌ویژه در زمان انتخابات مشهود است. درحالی‌که بسیاری از مردم به دنبال وعده‌های نامزدها در مورد موضوعات مهم هستند، رأی‌دهندگان دیگر علاقه کمتری به روند کار دارند. در عوض، آن‌ها به نامی که می‌شناسند، رأی می‌دهند. جای تعجب نیست که نامزدهایی با برند شخصی قوی، صرف‌نظر از دیدگاه یا اعتقادات خود، در سیاست موفق می‌شوند.

کارگاه استراتژی‌های برندسازی سیاسی

کارگاه آموزشی استراتژی‌های برندسازی سیاسی، مقدمه‌ای در موضوع ساخت برند شخصی سیاسی است و شما می‌توانید با شرکت در آن، علاوه بر آشنایی با مفاهیم کلی موضوع برندسازی شخصی، با موضوع تخصصی برندشدن ویژه سیاست‌مداران نیز آشنا شوید. نکته آخر اینکه شما می‌توانید برند شخصی خود را نادیده بگیرید و اجازه دهید خارج از کنترل شما توسعه یابد، یا می‌توانید به اصلاح آن بپردازید تا شما را آن‌گونه که تمایل دارید، به تصویر بکشد. فراموش نکنید که اگر ساخت برند شخصی خود را انجام ندهید، دیگران آن را برای شما خواهند ساخت، منتها به شکلی که برای آن‌ها مفید باشد، نه برای شما.

برای برندسازی شخصی تا ابد فرصت برنامه‌ریزی ندارید. اقدام کنید.

دوره آموزشی به صورت خصوصی برای هر فرد برگزار می شود. 

جهت ثبت نام از طریق لینک زیر اقدام نمایید. پس از ثبت نام همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی های لازم برای برگزاری جلسات را انجام خواهند داد. 

 

دیدگاه ها

ترامپ و هاروارد: نقض استقلال دانشگاه و پیامدهای آن بر قدرت نرم آمریکا

خرداد 4, 1404
آموزشگاه

نقش پیش‌بینی در مطالعات آینده‌پژوهی

اردیبهشت 30, 1404
آکادمی مهارت های کاربردی

ده تکنیک پرکاربرد رسانه‌ای برای فریب مخاطبان

اردیبهشت 28, 1404
آموزشگاه

کارگاه آموزشی «نظریه‌ها و مکاتب امنیتی؛ درک مفاهیم پایه و پیشرفته امنیت در سطوح ملی و بین‌المللی»

اردیبهشت 22, 1404
آموزشگاه

کارگاه آموزشی «مدیریت استراتژیک در جهان کوانتومی»

اردیبهشت 16, 1404
آموزشگاه

عبور از مرزها: رویکردی برای نظریه‌پردازی و طراحی پژوهش در علوم سیاسی

اردیبهشت 16, 1404

پست‌ بعدی

کارگاه آموزشی «تفکر استراتژیک»

درباره موسسه مطالعات جهان معاصر

«موسسه مطالعات جهان معاصر» به عنوان یک نهاد خصوصی با بهره‌​مندی از پژوهشگران مجرب، اعضاء هیات علمی و اساتید دانشگاه‌​ها و مراکز تحقیقاتی و امكانات وسیع پژوهشی، توانمندی​‌های فراوانی برای پاسخگویی به نیازهای پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌​ای نهادها، سازمان​‌ها، وزارتخانه‌​ها و سایر ارکان دولتی و غیردولتی در بخش​‌های علوم انسانی دارد.
اطلاعات بیشتر درباره موسسه.

  • Telegram
  • Instagram
  • WordPress

© 2022 موسسه مطالعات جهان معاصر

0
    0
    سبد خرید
    سبد شما خالی استبه فروشگاه بروید!
    ادامه خرید
    بدون نتیجه
    مشاهده همه نتایج
    • خانه
      • صفحه اصلی
      • درباره موسسه
      • گزارش فعالیت‌ها
      • اساتید همکار
      • مراکز مطالعاتی و دانشگاهی همکار
      • پژوهشگران موسسه
      • گزارش فعالیت‌ها
      • همکاری با موسسه
      • سوالات متداول
      • ارتباط با ما
      • شبکه های اجتماعی
        • تلگرام
        • اینستاگرام
        • واتساپ
        • آپارات
    • گروه‌های مطالعاتی و اندیشه‌ورز
      • گروه سیاست خارجی ایران
      • گروه مطالعات منطقه ای
      • گروه روندهای جهانی
      • گروه بحران‌پژوهی
      • گروه اقتصاد بین‌الملل
      • گروه آینده‌نگاری استراتژیک
    • آموزشگاه
      • مدرسه سیاست و روابط بین‌الملل
      • مدرسه آینده‌پژوهی استراتژیک
      • مدرسه شبیه‌سازی سیاستی
      • آکادمی مهارت های کاربردی
      • آکادمی زبان انگلیسی
      • بوت کمپ ها
      • مدرسه روش
    • رویدادها
      • نشست های تخصصی
      • همایش‌ها
        • همایش ملی «سیاست خارجی ایران؛ چشم‌انداز آینده»
        • همایش «هم اندیشی نگاه عمیق به بحران اوکراین: فرصت ها و چالش ها»
        • سمینار امنیت ملی ایران و ارمنستان در سایه تهدیدات و مناقشات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای
        • سمینار “معادلات ژئوپلیتیک قفقاز، نقش‌آفرینان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای”
    • رصدگاه
    • فروشگاه
      • دوره های اموزشی
      • محصولات پژوهشی
    • فعالیت‌ها
      • گزارش فعالیت‌ها
    • نشریات
      • ره نگاشت
      • جستارها
      • برآورد
      • ترجمان
      • رهیافت
      • راهبرد
      • هشدار
      • گفتارها
      • بحران پژوهی
      • تحلیل استراتژیک
      • رخدادنگار
      • رهنامه
      • قلمرو
      • مدار
    • خدمات
      • خدمات سازمانی
      • شبکه مشاوره همگام
      • شتابدهنده پیشرو
      • پذیرش و تربیت پژوهشگر

    © 2022 موسسه مطالعات جهان معاصر

    موسسه مطالعات جهان معاصر

    Powered by Chat Help