اشتباه نکنید! متقاعدسازی نه کلاهبرداری است و نه هیبنوتیزم! تصور کنید دوست بسیار با استعدادی دارید و مطمئن هستید اگر وارد دنیای حرفهای ورزش شود به راحتی پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. اما دوست شما در حال حاضر نه انگیزه و نه باوری به این استعداد خود ندارد و بدتر از آن، با سبک زندگی ناسالم خود، روز به روز سطح کیفی زندگی خود را پایینتر میآورد. حال اگر شما بتوانید مهارت متقاعدسازی داشته باشید میتوانید دوست خود را به بهترین شکل راهنمایی و تاثیر مثبت عمیقی بر زندگی او و جامعه داشته باشید.
با این داستان احتمالا متوجه شدهاید که منظور ما از متقاعدسازی چیست و چه کاربردهای حیاتی را در زندگی حرفهای ما خواهد داشت. تفاوتی ندارد از متقاعدکردن کارمندی که درحال هدردادن منابع است تا متقاعد کردن رئیس بانک با وامی که میتواند شرکت را متحول کند. در تمام این مراحل مراحل شما باید مفاهیمی یکسان و روشی مشابه را دنبال کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. این محصول دید بسیارخوبی به شما خواهد داد و به شکل کاربردی و البته سادهای درمیابید که چگونه میتوانید نفوذ کلامی خود را گستردهتر و بهتر به مخاطب خود برسانید.
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
مدیران
شاغلان بخش فروش
کارآفرینان
مذاکره کنندگان سازمان ها